Сальник коленвала на MITSUBISHI CARISMA

Внутрішній діаметр: 72
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 96
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 9

Внутрішній діаметр: 37
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6

Внутрішній діаметр: 50
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 8

Висота [мм]: 8
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 103
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD

Внутрішній діаметр: 30
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 46
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 8

Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення

Внутрішній діаметр: 44
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 60
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 7

Висота 1 [мм]: 10
Внутрішній діаметр 1 (мм): 50
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 68
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення

Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8

Внутрішній діаметр: 50
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 10

Висота [мм]: 11
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LDW

Внутрішній діаметр: 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 8

Висота 1 [мм]: 6,8
Висота 2 [мм]: 11
Внутрішній діаметр 1 (мм): 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння

Внутрішній діаметр: 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 11
Ширина 1 [мм]: 6,8

Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8

Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 105
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння

Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 103
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8

Внутрішній діаметр: 85
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 103
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 8

Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 80
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння

Висота 1 [мм]: 7,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 85
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 103
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач