Сальник коленвала на MITSUBISHI CARISMA

Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 8

Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 8

Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 37
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD

Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Тип сальника валу: 827S RD W
Товщина [мм]: 7

Висота 1 [мм]: 7
Внутрішній діаметр 1 (мм): 25
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення

Висота 1 [мм]: 8
Внутрішній діаметр 1 (мм): 35
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)

Внутрішній діаметр: 25
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 35
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6

Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8

Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 8

Внутрішній діаметр: 50
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 10

Внутрішній діаметр: 25
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 7

Висота 1 [мм]: 6
Внутрішній діаметр 1 (мм): 37
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Сторона встановлення: передня сторона

Висота [мм]: 9
Внутрішній діаметр: 72
Зовнішній діаметр [мм]: 96
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD

Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Матеріал блоку двигуна: алюміній
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 12

Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: змінне кручення
Тип сальника валу: A
Ширина (мм): 8

Внутрішній діаметр: 25
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 7

Внутрішній діаметр: 42
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 54
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 6

Висота [мм]: 10
Внутрішній діаметр: 50
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD W

Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 103
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 8

Внутрішній діаметр: 37
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 50,2
Матеріал: MVG (кремнійорганічний каучук)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6

Внутрішній діаметр: 42
Зовнішній діаметр [мм]: 54
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6